Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Liitu
Osallistuja

Heissan! Kirjautumisongelmia on ollut täälläkin! Välillä tuntuu, että saa gaziljoona kertaa kirjautua ja aina kun klikkaa tälle keskustelulle niin heittää ulos.

Fenix, paljon onnea siirtoon ja tuleviin päiviin! Samoin Niplikselle myös onnea matkaan! En ole itse vielä koskaan kokenut kiinnittymiskipuja, kun niitä ei kai ole ollutkaan. Joskus olen miettinyt, että onkohan joku pieni tuntemus sitä, mutta varmuutta ei ole. Eräs ystäväni kertoi, että hänellä tuntemus oli aivan samanlainen kuin menkkakipu, mutta menkat eivät sitten vain alkaneet.

Ja Vohveliini, toivottavasti menkkasi alkavat odotetusti!

Piikitykset ovat menneet suht’ ok. Jostain syystä tällä kerralla on tuntunut enemmän ja on tullut myös mustelmia, jota ei aikaisemmilla kerroilla ole niinkään tapahtunut. Tosin eilen illalla menivät ekaa kertaa tässä kierrossa helposti! Mies yllätti ihanasti piikittelyn jälkeen lempparisuklaallani. 🙂 Olen yksinkertaisesti aika mamis piikittelyn kanssa.

Tiistaina mulla oli ultra ja siinä näkyi 10 folliikkelia oikealla ja kuusi vasemmalla. Nyt lauantaina olisi seuraava ultra ja mahdollisesti irroituspiikki la-iltana ja maanantaina punktio. Täysin varmaahan se ei ole, jos eivät ole kasvaneet tarpeeksi, mutta jotenkin tunne on, että ovat. Saapa nähdä.

Mukavaa viikonloppua teille kaikille ja paljon, paljon tsemppiä!!