Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Inseminaatio kevät-kesä 2014 Vastaa aiheeseen: Inseminaatio kevät-kesä 2014

samppinen82
Osallistuja

Eihän tämä niin helppoa olekaan, kommentoiminen tänne nimittäin 🙂 Explorerilla se näyttää onnistuvan. Hassu.
Nyt Haa-ve79 pidetään porukalla peukut pystyssä että tällä kertaa sieltä tulisi se plussa ja välttyisin IVF hoidot.
Meillä on ihan sama tilanne nyt. Tiistaina oli inseminaatio ja nyt sitten vaan odotellaan. Jännä kuinka fiilikset on niin ristiriitaiset. Yhtenä hetkenä on varma että nyt tärppää ja sitten hetken päästä pessimisti sisällä vie voiton ja alkaa miettimään uusia hoitoja.
Jos kuukautiset nyt alkaa niin sitten aletaan suunnittelemaan uusia hoito mahdollisuuksia. Mutta eiköhän se ole sitten se IVF, eipä tässä paljon muuta vaihtoehtoa ole.
Meillä on kyllä ollut myös ihan mahtavat hoitajat ja lääkärit. Kaikki on rentoa ja tukeakin saa tarvittaessa. Ja kauhean kannustavia. Meillä on vaan täällä uhkana että synnäri lakkautetaan kokonaan joka tarkoittaisi että nämäkin palvelut täältä loppuu. Sääli.
Millaisia tuntemuksia teillä on inssin jälkeen?
Välillä kun tuntuu että on just sellainen olo että menkat alkaa kohta ja sitten taas ne ei olekaan sellaisia normaaleita menkka oireita. Valkovuotoa ja turvottaa. Sitten tuleekin rintojen aristus ja turpoaminen joka ei ole mulle ominainen menkka oire. Onkohan niin että ne pregnylin jämät kummittelee elimistössä?
Millainen tilanne Freesia sulla muuten nyt on?

Ihanaa kun auringonkukka2 kirjottelet vielä täällä. Kerro vain kuulumisia niin me saadaan valmistautua henkisesti siihen raskauteen kuuntelemalla kaikkia kauhu kertomuksia pahoinvoinnista, turvotuksesta ja muista raskauden ihanuuksista 😉 Ei vaan, oon vaan kade 😉

Tähän loppuun vielä juolahti mieleeni että minkä ikäisiä te olette?
Mun nimimerkki taitaa paljastaa jo vastauksen 🙂

Mukavaa viikonloppua tytöt teille. Palataan!