Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Vohveliini-
Osallistuja

Voi, yöutu pahoittelut keskenmenosta!voimia!

Itsellä sama tapahtui toukokuun vika päivä, viikotkin täsmää sun kokemukseen mutta yksi oli vaan kyydissä. Se on jotenkin ihan absurdia että on jo niin pitkällä mutta oikeesti ei ookkaan. Mullakin kävi niin että joskus viikolla 9-10 mulla oli taas tosi hyvä olo mutta aattelin että jos olis oireiden vähenemistä kun 1 kolmannes kohta takana.

Otatko kotona cytotecit? En haluu pelotella tai ahdistaa mutta se tyhjentyminen oli kamala kokemus. Mä otin cytotecit alakautta puolen päivän jälkeen mutta alko kunnon vuoto vasta melkein 12h päästä ja sit aamuyöstä olin.1h ajan sellaset kivut että ajattelin että kuolen. Oksensin ja makasin vaan lattialla. Vatsaa supisti niin että! Mulla meni kipulääkkeiden oton ajoitus huonosti kun aattelin että alkais nopeemmin tapahtumaan niin justa tossa pahimmassa kohdassa ei sit ollu kipulääketta enkä siinä olotilassa pystyny enää ottamaan. Vuoto oli kamalaa mutta sitten kun isoin raskausmateriaali oli tullut niin kivut helpotti. Itellä kesti 7 vkoa kunnes ekat menkat alko ja tääkin aika oli sellasta tuhruttelua enemmän tai vähemmän. Meijän piti odottaa yks välikierto ennen pasia ja se nyt meneillään. Mä testailin kotona raskaustesteillä ja mulla näytti negaa vasta 5 viikob kuluttua.

Jaksamista sulle, toivottavasti en nyt ahdistanu mun kokemuksella, ehkä auttaa kun tietää mitä edessä.