Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Hilla
Osallistuja

Ja minä sulle Fenix :-)! Meillähän oli siirtopäivä sama ja musta taas tuntuu, että vielä en voisi tietää mitenkään. Ei mullakaan mitään erityisiä oireita ole, rinnat ovat arat, mutta niin ne on aina ennen kuukautisia. Ja nyt kun on vielä toi Lugestron lisänä, luulen senkin aiheuttavan arkuutta. Viimeksi mulla oli enemmän kuukautismaista kipua, mutta koska koko juttu meni kesken, niin en tiä oliko se hyvä vai huono. Odottelen siis…

Niplis, onko sulla kuitenkin tarkoitus lähipäivinä ihan testillä varmistaa? Tuli vaan mieleen, että jos kuitenkin olisi onnistunut….

Teidän kokemusten perusteella luulenpa siis itsellenikin käyvän niin, että tuo tuhruttelu alkaa kuukautisten aikaan, jos alkio ei ole kiinnittynyt. Kysyin muutenkin Lugestronin käytöstä lääkäriltä, kun mua epäilytti mun keltarauhasen toiminta. Mut on siis aika täysin vakuutettu siitä, että mun munasolut ja rakkulat ja kaikki ovat kelvottomia ja jos raskaus sattuisi alkamaan, niin halusin tietää voiko Lugea käyttää pisempään kuin mitä on ohjeistettu. Eli ekalla kerralla oli siis neuvottu käyttämään 4 päivää positiivisen raskaustestin jälkeen. Nyt sain lääkärin hyväksynnän jatkaa vielä sen jälkeen, JOS testi näyttää positiivista…