Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Heippa Kaikki!

Onnea teille Hilla ja Fenix, toivottavasti plussaatte molemmat. Niplis, oletko testaillut enää, vai jatkuko vuoto runsaampana? Kuulostaa vain aikaiselta menkoiksi, mutta riippuu tietysti kierron pituudesta. Mulla itsellä on pitkä kierto.

Yöutu: Voimia sinulle, toivottavasti vuoto pian heikkenee. Olen kuullut tuosta lääkkeellisestä tyhjennyksestä paljon pahaa. Voi alkaa vuotamaan todella rajusti ja se loppuu vasta kaavintaan. Kaverille kävi niin. Hän teki tyhjennyksen kotona ja tyhjennyksen jälkeen seuraavana päivänä alkoi vuoto rajuna. Hän kävi sairaalassa, mutta kohtua ei ultrattu, vaan laitettiin kotiin ja muutaman päivän päästä olikin sitte kuume 39 ja hemoglobiini 80 kohtutulehdus ja joutu kaavintaan. Toisaaltahan se on hyvä, jos vuotaa, minä en vuotanu juuri mitään, mutta kannattaa tarkkailla, ettei vuoda liikaa. En ymmärrä, miksi tyhjennyksen yleensäkkin saa tehdä kotona. Moni tekee sen yksin, kun ja jos asuu yksin. Siinä on riskinsä. Pelottavaa!!

Monen sähläyksen ja väärin lasketun oviksen jälkeen olin siis tänään siirrossa. Siirron piti olla jo eilen, mutta lekuri soitti eilen ja pahoitteli, että oli laskenut mun oviksen väärin. Sitä epäilinkin, kun kyllä sitä oman kroppansa tuntee ja tiesin, ettei ovis ollut vielä viime perjantaina mennyt, niinku lääkäri mulle väitti ja kirjoitti vielä pregnyl reseptinkin, jota en onneksi hakenut, kun ovis oli vasta tulossa ja niinhän ne viivat vahvistui la ja vahva oli vielä sunnuntainakin. Meinasin sinne soittaa maanantaina, että meneeköhän tää nyt oikein, mutta maltoin ja ajattelin, että mitä mää hättäilen, kyllä ne tietää. Eipä tiennytkään. Lääkäri, joka minut silloin ultras oli erikoistuva ja hyvin epävarma. Mutta loppu hyvin ja sain tänään mukaani 6 päiväisen blaston. Oli kuulemma säilynyt virheettömänä sulatuksesta ja mikäli oikein ymmärsin sai pisteitä 3. Lugejen tunkeminen alkaa taas illalla, mutta sain vähennettyä omasta toivomuksesta yhden palleron pois. Nyt vain aamuisin ja iltaisin. En siedä itseäni ja kukaan ei sen seurauksena myöskään siedä minua. Luget tekee musta kamalan ihmisen. Tulee sellanen kiukku ja ahdistus päälle, heti ku aloitan nuo luget. Lääkäri sanoi, että joka klinikalla ei määrätä tukilääkitystä lainkaan. Olis ollu vaihtoehtona pregnylin käyttö, mutta päädyin sitte kuitenki lugeen. Yritän säilyttää malttini ja ajatella vain alkion parasta.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 3 kuukautta sitten katras.
  • Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 3 kuukautta sitten katras.