Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Vohveliini-
Osallistuja

Tervetuloa joukkoon Ilona ja Unelmoija!!!

Jes, hyvä että sähläyksestä huolimatta, nyt pieni kyydissä Katras!

Hilla ja Fenix, jänskättää teidän puolesta testailut 🙂 Onnea! Ja Hillalla jo haamuilee, vau!!

Yöutu, tsemppiä!! Hyvä jos runsaasti sitä materiaalia tuli ulos. Ei sitä tosiaan voi uus kierto alkaa ennen kun raskaushormoni nollassa. Koita jaksaa, sä niin hyvin puit sanoiks miltä tuntuu. Mulla on ollu jo parempi mieli keskenmenon jälkeen mutta sun tekstiä lukiessa tuli mieleen se valtava pettymys, viha ja suru mitä sillon koki. Nää asiat vie paljon aikaa, ei se mielestä poistu mutta helpottaa. Toi on just kamalinta kaikki päivämäärät, et sillon ja sillon tapahtuis näin ja näin. Mua ahdistaa jo nyt vähän tuleva joulu, olin niin haltioissani ajatuksesta että meillä sillon pieni tonttu perheessä, huh! Aattelin olla nyt joulun töissä niin voi olla helpompaa.

ON: kävin tiistaina klinikalla ultrassa ku kierto edelleen venyy,ja haluunn nyt varmistaa että päästään tulevassa kierrossa PASiin. No näytti sieltä että olisin ovuloinu ja limakalvon paksuuskin aika hyvä. Oli siis tarkoitus tehdä PAS luonnon kiertoon mutta päädyttiin nyt siihen että mennään lääkkeillä koska kroppa ei näköjään keskenmenosta kovin nopeesti palaudu : ( Nyt jo kp 37 ja negan varmuudeks aamulla testasin. Sain ohjeeks että maanantaina alotan terolutit jos vuoto ei oo vielä alkanu. Pitkää pinnaa vaatii!! Koko kesä menny odotellessa..