Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Heippa!
Tervetuloa Unelmoija 🙂

Vohveliini, toivottavasti kiertosi palautuu ja pääset siirtoon tulevaan kiertoon. Tuo odotelu on raastavaa.
Hillalle paljon tsemppiä ja voi kumpa se viiva sieltä vahvistuisi. Olisi jo aika jonkun saada plussa, aika synkkiä uutisia on saanut täältä lukea perä jälkeen. Ollaan Tayssissa ja lääkärillä oli tumma, muistaakseni polkkatukka. Ultrasi minua ja ei meinannut saada ultralaitetta ensiksi toimimaan ja sitten kun sai, niin peloitteli minua kaikenmaailman jutuilla, näki jotain “ylimääräistä”, mutta sitte ku kysyin lähtiessä, että mitä siellä näkyi, niin sanoi vain, että EI SIELLÄ MITÄÄN OLLUT???? jäi pikkusen hämärä olo! Ja sitä hän ei tiennyt, että lasketaanko ovis tasavahvoista viivoista, vai riittääkö vahva haamu. Varmisti puhelimella. Loppusähläystä tämän siirron ajankohdan kanssa en enää tämän kaiken jälkeen hämmästellyt yhtään.
Meilläkin ongelma miehen siittiöissä. Nopeita ei yhtään ja hitaita tod vähän. Epämuodostuneita ei ollut. Suurin osa sätkii paikallaan tai liikkumattomia ja paljon kuolleita. Siittiöiden määrä myös tosi vähäinen. Luomutoiveita ei juuri annettu, mutta sanottiin, että ihmeitä tapahtuu.
Niplis, ison halauksen lähetän sulle ja toivottavasti se teidän pakkasalkio haluaisi lujasti tarrautua.
Fenix, ilman vuotoa ei saa vielä luovuttaa. pp8 on toivoa täynnä 🙂 Kiva juttu tuo päiväkirja, ei hassumpi ideana. Varmasti mukava lukea joskus, kun ei näitä kaikenmaailman tuntemuksia kovin pitkälle muista.
Itsellä jo päivä siirron jälkeen aika matalat fiilikset. Kaikki pitäisi olla optimaalisen hyvin ja toiveet korkealla. Olen kuitenki suorastaan masentunein fiiliksin. Pelkään epäonnistumista ja sitä pettymystä, kun nyt on odotukset aika korkealla. Se sattuu, kun putoaa….AUTS!

OIKEIN MUKAVAA VIIKONVAIHDETTA KAIKILLE!
Fenix…mää niin toivon sulle plussaa!