Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Lueskelin nopeasti ketjun läpi. Paljon oli viikon aikana tullut viestejä. Olen todella pahoillani kaikkien huonoja uutisia saaneiden puolesta! Yöutun kirjoitus sai kyyneleet silmiin. Voimia kaikille! Vielä olen vähän sekaisin, kenellä mikäkin vaihe ja tausta, mutta todella voimaannuttavaa lukea muiden kokemuksia. Lohdullista tietää, ettei ole yksin tämän asian kanssa.

Ja meitä uusiakin näyttää täällä nyt olevan. Ihan kiva juttu. 🙂

Oma tilanteenihan päätyi siihen, että soitin maanantaina polille ja kysyin, oisko järkevää tulla näytille. Sovittiin, että käyn vielä uudestaan labrassa ja lääkärikin kattoo mahan tilanteen. Sen jälkeen en oo kotona sitten käynykään. 🙁 Hyperi siis iski päälle ja nyt on kuudes päivä osastolla menossa ja jännäilen, josko huomenna kotiutuisin. Vatsaontelossa oli lopulta niin paljon nestettä jo olo vaikea, että dreenikin piti laittaa. Nyt loppuviikosta olo jo ollut aika hyvä, mutta tuon dreenin takia ei kotiutuminen vielä ole onnistunut..

Pettymys tuoresiiirron peruuntumisesta on nyt muuttunut kyllä muunlaisiin ajatuksiin. Hyvä ettei tehty, ties millanen tilanne ois siinä tapauksessa. Olen kiitollinen päätöksen tehneelle lääkärille.

Unelmoija, me oltiin maaliskuusta (muistaakseni) asti jonossa OYSissa ja tosiaan punktio oli nyt elokuussa.

IVF:n läpikäyneille semmoinen kysymys, että millaiset teidän kuukautiset on ollu puntkion jälkeen? Tavallista runsaammat tai kivuliaammat? Kuinka pian punktion jälkeen on vuoto alkanut?