Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Niplis
Osallistuja

Pullervo, huh huh, olipa kamala juttu. Mä silloin sanoin, että menisit näytille, en tiedä luitko sitä viestiä ikinä, kun se meni jonnekin ihan ylös, eikä yrityksistä/muokkauksista huolimatta suostunut tupsahtamaan tänne alas. Mulla vielä muistissa kun yks hyvä kaveri muutama vuosi sitten makoili naistenklinikalla dreeni vatsaontelossa, oliko keuhkopussissakin nestettä peräti, pissaa ei tullut. Joten näiden kanssa ei leikitä. Hyvä kun olet nyt positiivisemmalla mielellä tuoresiirron peruuntumisesta huolimatta.

Ekassa IVF:ssä missä yksikään munasolu ei hedelmöittynyt enkä kerinnyt aloittamaan lutinuksia (ilmeisesti sama tilanne kuin sulla tässä mielessä), kuukautiset tuli muuten normaaleina (niukat ja kivuttomat) mutta pari pv tavallista aiemmin kp 22, kun normi on 24-28. Nyt tuoresiirron epäonnistuttua vuoto tuli lutinusten läpi pp7 eli kp29, päivän myöhässä ja oli tavallista runsaammat ja hiukan kivuliaatkin.

Hilla, onnea haaleasta viivasta, toivottavasti lähtee vahvistumaan!

Ilona, mulle Puregon meni kivuttomasti yleensä, ei kirveltänyt. Kun oli kuuma jakso, lääke oli välilläkin jääkaapissa ja pistin suoraan lämmittämättä. Muutenhan kun sen on korkannut, ei tarttis enää säilyttää jääkaapissa.

Tsemppiä kullekin omiin vaiheisiin ja runsaasti plussia piinailijoille!