Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Liitu
Osallistuja

Hei,

olipa mukava lukea, että Hilla sulla oli haalea viiva ilmaantunut näkyviin – paljon onnea matkaan! Ja muutenkin pitkää pinnaa ja plussia teille kaikille muille piinailijoille myös! Ois niin kiva lukea plussapuhurista täällä 🙂

Ilona kyselit tuosta puregonin piikittelystä: itselläni on kahdella aikaisemmalla kerralla ollut lähes ilman mitään tuntemuksia, mutta jostain syystä nyt tällä viime kerralla kaikki on tuntunut erilaiselta ja jopa puregon pistokset tuntuivat musta enemmän kuin aijemmin. Heti piston jälkeen tuntui pientä kirvelyä, mutta se meni kyllä muutamassa minuutissa ohi. Voisin kuvitella, että jos aine on kylmää, se saattaa tuntua enemmän. Orgalutranista mulla tulee aina hiukan punoitusta ja kutinaa, joka sekin menee kyllä sitten jonkin ajan päästä ohi.

Pullervo, hui, toivottavasti tilasi kohenee entisestään ja pääset pian kotiin! Itselläni on/oli hyperiä tää viikko melko lievänä, mutta silti otti kupoliin aikalailla. Mulla ei oikeastaan muita oireita ollut kuin tuo turvotus, jota vieläkin on ja hiukan närästystä. Olen yrittänyt juoda paljon ja klinkialla suosittelivat magnesium-lisää myöskin ja sitä olen nyt käyttänyt. Ja samoin tuo ajatus tuoresiirron siirtymisestä on muuttunut kyllä todella positiiviseksi..!

Olen ollut kyllä aika kärttyinen tän koko viikon. 🙁 Tää turvotus on ollut rasittavaa, vaikka valittaa ei parane, kun ei kuitenkaan sen pahempaa ole. Enkä ymmärrä ollenkaan, miten mun menkat alkoi jo tänään, viisi päivää punktion jälkeen, (kp 19)? Eilen jo pientä tiputtelua ja ajattelin, että on ohimenevää, mutta ei… Tänään ihan kunnon vuotoa. Jotenkin on sellainen olo, että olisikohan tuota pas:a hyvä odottaa vaikka yhden kierron verran, ettei nyt vielä tähän lähtisi? Hiukan kaihertaa mielessä, että kun nämä menkat alkoivat jo näin nopeasti tuon lievän hyperin perään, olisiko hyvä antaa kropan hiukan palautua? Täytyy soitella huomenna klinikalle ja kysellä…