Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Hempula, teilläkö nyt siis yksi hoitokerta takana? Onneksi vielä kaksi jäljellä ja siinä mielessä hyvin toivoa. 🙂

Voi että teitä piinailijoita, ihan jännittää kaikkien puolesta. Mää oisin varmaan ihan hermona tuossa tilanteessa.. Kauheaa odottelua. Tsemppiä!

Vihdoin olen kotiutunut osastolta. Olo aika hyvä! 🙂 Alkavalla viikolla tarkastuskäynti ja toivotaan, että olo pysyy hyvänä ja lähtee kohenemaan. Hb mulla on tosi matala ja hieman voimaton olo ja eihän tuo mahakaan vielä normaali ole, mutta parempaan päin. Paino alkaa kuitenkin löytää normaalin lukemansa, mutta jotenkin neste vielä ihan hassusti jakautunut kehossa. Yli 10 % normaalista painosta oli pahimmillaan ylimäärästä eli kuitenkin suhteessa aika paljon. Dreenin kohta vielä vähän arka, mutta jotenkin vaan niin mukava olla, kun voi liikkua vapaasti, kun viikko piti tippaletkun ja dreenin ”vankina” olla. Täytyy toivoa, että kontrollissa kaikki ois jo suht hyvin ja varmaan sitten selviää myös, milloin voitais päästä yrittämään ekaa PAS:a.

Liitu, sullahan on ollu vähän samanlainen viikko sitten, mutta onneksi ei niin pahasti tullut sulla hyperi päälle kuin mulla. Mutta ei näiden asioiden kanssa kyllä parane leikkiä. Jotenkin pysäytti kyllä ajattelemaan tämä tila ja muutenkin kun oli aikaa asioita pyöritellä, kun ei paljon muuta tekemistä ollut. Mulla ei vielä menkatkaan oo alkaneet, mutta eipä siitä punktiostakaan ole vielä kahtaa viikkoa.