Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Hilla
Osallistuja

Pullervo, tosi hienoa, että oot jo kotona ! En ole tajunnutkaan , kuinka vakavasta asiasta tuossa on kyse. 10 % painoon lisää on paljon :-o!

Fenix, toivottavasti oisi vaan vielä liian aikaista, että testissä näkyisi. Vielä kyllä ehtisi plussaksi muuttua!

Hempula, onko se niin, että yhdeksi hoitokerraksi lasketaan julkisella puolella munasolujen keräys ja siihen liittyvät jatkot vaikka alkioiksi? Vai lasketaanko yhdeksi kerraksi jo vaikka inseminaatio? Onneksi teillä vielä on jäljellä hoitokertoja :-).

Ja kiitos kaikille viivan vahvistumista toivottaneille :-). Kyllä se viiva näyttää vahvistuneen, ainakin jonkin verran :-). Ei se nyt vieläkään kontrolliviivan vahvuinen ole, mutta selkeä viiva kuitenkin. Oon tainnut nyt jäädä testaamiseen kiinni, sen verran on olo epäuskoinen. Mietin jopa verikokeessa käymistä ensi viikolla. Jännä juttu kuinka keskenmeno vaikutti. Keskenmennyttä raskautta en testannut kuin 3 kertaa, uskoin jo niistä ja siitä, että kuukautisia ei tullut. Nyt on ihan toinen ääni kellossa, epäilyttää ihan eri tavalla ja tekee mieli vähän väliä nähdä omin silmin, että jotain siinä testissä on.
Oireita ei juurikaan ole. Ainoastaan rinnat ovat hieman aremmat kuin normaalisti ennen kuukautisia. Välillä iskee yäkkisolo, mutta luulen sen johtuvan enemmän siitä, että oon ihan jämänä kuinka tässä tulee käymään…

Mukavaa viikonalkua kaikille :-)!
-Hilla, pp10