Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Heippa!

Tää piinaaminen on ihan hirveää. Kaikki keskittyminen on omissa tuntemuksissa ja itse ainakin olen näinä päivinä hyvin omissa oloissani.
Ymmärrän tuon ketutuksen Fenix, oon ollu itte ihan raunioina viime päivät. Suorastaan epätoivoinen, eikä näy vielä helpottavan.
Omaa miestä tietenkin yritän jaksaa, tai pikemminkin hän yrittää kärsivällisesti jaksaa mua, mutta oikeen ketään kavereita ei jaksa tavata, eikä kellekkään soitella. Aika ahdistavaa ajatella ensikuun alussa olevaa naisten reissua Viroon. Sinne jähdetään muutaman kaverin kanssa, joilla kaikilla lapsia, tai juurikin tulossa ja itse olen todennäköisesti tikuttanu muutamaa päivää aikaisemmin negan ja menkat on just päällä.
Lugen aiheuttamaa maha/selkäkipua ollu koko päivän ja kiukua. Positiivista oli se, kun tuli raportti klinikalta ja tuo siirretty basto oli 3AA luokkaa. Sen puoleen toivoa on, mutta jos alusta on maho, niin ihan sama mitä kultakimpaleita siihen yrittäis istuttaa.