Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Minulla silloin ekasta tuoresiirrosta näkyi haamu pp8. Muita plussia (lukuunottamatta tuota luomu haamua, mikä lie olikaan)ei oo koskaan näkyny. Paljon olen kuullut, että passi on näkynyt vasta pp13 tai jopa virallisen testipäivän jälkeen. Kun heinäkun alussa piinailin, niin luin just noita myöhäisiä plussia ja aika paljon niitä tuntui olevan. Mulla se ei kuitenkaan silloin muuksi muttunu. Mutta niin kauan kun vuotoa ei kuulu, niin toivoa on! Onko sullaFenix 16pvä piinis, ompa kyllä pitkä, mutta se on varmastikkin juuri sen vuoksi, kun niitä myöhäisiä kiinnittymisiä kuitenkin tapahtuu. Mun käsittääkseni tämä blasto mikä mulle siirrettiin pitäis kiinittyä jopa 24h sisällä siirrosta. Mulla oli siirto pe 13.50 ja illalla ysin maissa oli menkkamaista kipua mahassa, vaikken ollu vielä lugea ehtinyt aloittaa. Sen jälkeen onkin ollut pelkkää hiljaiseloa, tämänpäiväisiä jomotteluita lukuunottamatta, mutta niitä on ollut joka siirrossa ja niihin en usko. Tissit on vähä arat, mutta nekään ei oo mulla mikään merkki mistään, usein kipeytyy ennen menkkoja. Tuoresiirron jälkeen ne oli ihan järkyttävän kipeät, mutta se varmasti oli myös pregnylistä johtuvaa, mutta sehän sitte oli plussa. Samaten päänsärkyä oli tuoresiirrossa kiinnittymisen aikoihin ja sitten ku menkkojen piti alkaa. Tietysti sitä odottelee samoja oireita ja hulluksi meinaa tulla ku mitään ei tunnu missään.
Omaa napaa tuli täälläkin tilitettyä.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 3 kuukautta sitten katras.
  • Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 3 kuukautta sitten katras.