Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Liitu
Osallistuja

Sitähän nämä lapsettomuushoidot ovat, yhtä vuoristorataa kovine kurveineen, nousuineen ja pudotuksineen. Fenix, anna tunteiden tulla, koita olla itsellesi lempeä ja anna itsellesi aikaa. Ja kun aika on oikea, niin koita myös antaa tunteiden mennä… Olen todella pahoillani joka ikisestä menetyksestä ja vastoinkäymisestä. Tiukka kaukorutistus.

Hyperi on laantunut ja menkatkin ovat kääntymässä loppupuolelle. Ja ihanaa, että vatsa ei ole enää sellainen kauhea pömppö, mikä se oli – nyt taas tuttu pullataikina! 😉 Ennen punktiota mulla ei ollut muita oireita kuin turvotusta ja nipistelyä munasarjoissa – vastaavanlaista oloa ei ollut ollut aikaisemmilla kerroilla, siksi en ollut aivan järin yllättynyt, ettei kaikki ollutkaan kuten piti. Tosin vastaavanlaisia oireitahan voi varmasti olla, vaikkei hyperiä tulisikaan. Vielä ei ole varmuutta, tehdäänkö pas jo tähän kiertoon vai seuraavaan.

Pari viimeistä viikkoa on ollut kyllä täyttä kuraa. Tuntuu välillä todella epätoivoiselta ja olen itkenyt taas kyllä paljon edestä. Välillä räyhännyt miehelle, joka ei ole ollut muuta kuin kannustava ja hyvä mua kohtaan. Sitten välillä olen muka ryhdistäytynyt, kunnes joku pikku juttu on vetässyt maton alta. Ja vaikken siinä niin hirveän hyvin onnistu, niin yritän silti sanoa itselleni, että paljosta voin syyttää näitä pirun hormoneita! Kun jo normaalistikin huomaa kuukautiskierrossa, niin saati sitten näissä hoidoissa, kun aineita vielä lisää pumpataan kehoon ja sitten sieltä hormoniaallon huipulta räsähdetään alas. Onko ihme, että olo on välillä mikä on…

No joo… tiedättehän te kaikki tuon… Piti vain saada purkautua…

Hei, olen myöskin kiinnostunut onko olemassa asetin noille luge/progestanipalloille?

Voimia kaikille toivottelen ja yritän hamuilla myös sen plussaputken päätä…