Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Fenix, halauksia ja voimia! <3 En voi edes kuvitella, miltä nuo pettymykset tuossa vaiheessa tuntuu, ku ne tähänkin asti on aina niin maailmaa kaatavia.

Katras, hyvä hyvä, toivotaan parasta! Ja samoin Hilla, ehkä se hcg vielä lähtee nousuun.

Ilona kyseli hyperistä. Mulla ei kai hyperin oireet alkaneet ennen punktiota. Mutta kuten sullakin, mulla oli myös paljon rakkuloita ja sen vuoksi alamaha oli aika pömppö ja vähän kipeäkin. Mulla se turvotus alkoi sitten punktiota seuraavan päivän iltana. Sitten taas seuraavana aamuna olo oli hyvä, mutta sen jälkeen se alamäki alkoi. Itekin yritin juoda, mutta valitettavasti mun kohdalla se ei sitten riittävästi auttanut. 🙁 Oliko niin, että ootte OYSissa hoidossa?

Ja sitten omaa tilannetta. Kävin tänään kontrollissa ja tilanne on paranemaan päin. Edelleen nestettä vatsassa ja munasarjat jotain 6*8cm kumpainenkin (hyperin aikaan 12*8cm) eli parempaan päin mennään. Nyt pitäisi yksi kierto odottaa ja sitten lääkkeellinen PAS. Aluksi lääkäri oli vähän sitä mieltä, että kokeillaan omaan kiertoon, mutta koska mulla ei oo kunnon ovulaatiota saatu aikaan lethrozolilla tai clomifenilläkään avustettuna, niin päätyi sitten kuitenkin lääkkeelliseen. En tiedä onko hyvä vai huono juttu…?