Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

krista
Osallistuja

koitetaas jos nyt tulis tänne ketjun loppupäähän tämä teksti 🙂

fenix: ei kannata antaa periksi niin helpolla, etenkin jos pakkasessa viela alkioita on. Ota hetki taukoa ja mietit sitten uudelleen kun tunteet vähän laantuneet. Voimia sulle sinne:
Mulla on menny ihan samallalailla nuo tunne myrskyt ja meinasin toisen punktion jälkeen antaa periks, kun ne oli yhtä helvettiä, kun kipulääke ei tehonnut mulla niinkun olis pitäny. Sen jäleen käyty kolmas punktio läpi ja keskenmonoja plakkarissa 4. ja syytä ei osata sanoa vaikka kaikki mahdolliset verikokeen testattiin ennen kolmatta punktioo. Nyt ennen viime siirtoa kävin vieltä tsekkaus verikokeessa ja kaikki edelleen kunnossa.

Nyt viimeviikon siirron jälkeen, tää olis 10pv siirrosta, tein piruuttani jo eilen testin kun tuli postissa uusia ja tänä aamuna ja näyttää visusti siltä etten oo raskautumassa. Joten ens siirrossa viedään meidän viimestä mahdollisuutta saada oma lapsi. Yksityiseen kun ei varaa ole.
Ehkä sitten tsemppaa täysillä sinne saakka ja toivoo sen tähden syttävän, niin kun jo viimeks lääkäri totesi 🙂
On kyllä hiukan ankeeta aikaa….

Hilla: niin oliko se vaan tamperelaisille, mulla ainakin vielä tammikuussa oli varhaisultra taysissa, vaikka en kyll tamperelainen enää olekkaan.

Ilona: Mulle kerrottiin kans punktioiden jälkeen hyperi riskistä kun mulla kans oli parilla ekalla kertaa 20 tai yli rakkuloita. siks ne käynnit olikin kaikken vaikeimpia. Mut onneks elimistä itellä palautui kuitenkin normaaliksi.

Kertokaas mitä nää teidän pp ja dpod yms. lyhenteet merkkaa??

Sen voin kertoa kaikille kun olette miettinyt noita luokituksia, että tuoresiirroissa on erillaiset luokitukset kun passi siirroissa.
Ja kyll se munasolu pitäis aika nopeasti 1-2pv sisällä alkaa tarttua limakalvoon. Koska passissa munasolu on jo 2viikkoinen +päivät päälle, riippuen monennenko päivän siirretään esim. 2 +3 jos siirretään 3pv:n munasolua. Tämän mulle kertoi kerran taysin hormooni poliklinikan se ylilääkäri, nimeä en nyt muista.

Ja viel yks asia, joka raskaudessa saattaa olla täysin erilaiset alku raskauden oireet. Näin mulla ollut ja tiedän monella muullakin olleen 🙂

Tsemppiä kaikille omiiin hoitoihin 🙂 ja nautinnollista syksyä.