Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

krista
Osallistuja

HILLA:
ei kyllä tarkotin luokituksia.
Niin HElena Tinkanen (taysin lääkäri) mulle eräs kerta kertoi kun siirrossa olin. Että munasolut luokitellaan erilailla ei siirroissa.Niillä on erilaiset luokitukset tuore ja pakaste siirroissa alkioille 🙂

Toki se oman alkion tiedot näkyy noissa kotiintulevissa lapuissa, mistä en myöskään ymmärrä yhtään mitään, ihan ulapalla kun ne kertoo niistä ennen siirtoa. Lääketieteelliset nimet vähän hukassa.

Toki ikäkin lasketaan erilailla.
Eli siis mulla esim. 19pv tehtiin siirto alkio oli silloin 2vk+3pv vanha ja sit siihen lasketaan tottakai pv:t siirrosta. Eli jos olisin itse raskaana niin se olisi 3vk 5pv pituudeltaan. kun passi siirrossa olin.

Katras: Pakko yrittää kun jotain niin kovasti haluaa 🙂

kyllähän sitä kateellisena vuosien varrella kattonut kun muut saanu niitä ihania pieniä nyyttejä kainaloon mutta mä vaan joudun kokemaan karmeita kohtaloita keskenmenojen kanssa. 7½ vuotta kun aloitettiin taysissa hoidot. pitkä on ollut aika, inseminaatioista alkanut ja näihin passeihin sit päättyy.

Mulla tällä hetkellä ns. oma kierto lääkkeillä eli femar kp 3-7+puregon kp 8-10.omaa kiertoa kun ilman lääkkeitä ei säännöllisesti tule.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 3 kuukautta sitten krista.