Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Pikaista paranemista Heimunen! Toivottavasti siinä kävisi juuri päinvastoin, että se alkio naaauttisi lämmöstä :-)…
Mulla oli kanssa kasa ovulaatiotestejä kotona, joita en meinaa enää tämän jälkeen käyttää. Senpä vuoksi olen kanssa niillä ”testaillut” ja ainakin niillä joita mulla on, on hcg:n nousu näkynyt jo aika aikaisin. Tosin olen ainakin kuvitellut tietäväni, että mitä siinä ovistikussa kuuluisi näkyä ilman ovista ja että mikä on johtuu jostain muusta.

Katras, voihan höh :-(. Toivottavasti se nyt kuiteskin alkaisi vahvistumaan. Ainakin mun mielestä kuulostaa hyvältä, että apteekin oma näyttää jotain, vaiika edes haamua. Se kun ei ole ihan herkin testi ja kuitenkin aikas luotettava. Voin olla ihan hakoteillä, mutta itse ajattelen niin, että jos hcg:n arvo kaksinkertaistuu kahdessa tai kolmessa vuorokaudessa, niin jos alun arvo on vähän, se on vähän vielä vuorokaudenkin päästä. Mutta sitten vaikka jo viikon päästä vuorokauden kasvu hcg:n arvossa voi olla ihan tosi paljon.

Oon päässyt eilisestä epätoivon olosta. Tein eilen illalla vielä uuden apteekin oman ja jostain syystä se näytti selvästi vahvempaa viivaa kuin eilisaamuinen testi. Ehkä mää yritän alkaa uskoa, että raskaus on alkanut.

Hyvää viikonloppua kaikille!