Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Ilona
Osallistuja

Kotiuduttu ollaan. Puntio meni mielestäni hyvin, punktioneula sattu molemmille puolille melko kipeästi, mutta muuten kipulääkkeillä pärjäsin ihan hyvin. 16 munasolua kerättiin! Mulla on viime päivinä ollut todella etova olo aina välillä. Oksentanu en ole, mutta yökkäilly kyllä paljon. Ja viime yönä sitten kolmen aikaan heräsin siihen etovaan oloon. Siis ihan järkyttävä olo. Melkein itkua siinä väänsin, ku ei unta saanut siltä ololta. Hoitaja sanoi, että etova olo johtuu kuivumisesta. Olen kyllä yrittänyt juoda tosi paljon viime päivien ajan. Sitten se sano, että parhaani tein, en olis itse enempää voinutkaan tehdä. Jäin vielä nesteytykseen punktion jälkeen. Keskiviikon siirto on epävarma hyperin riskin vuoksi. Mutta seuraavat päivät näyttää miten menee. Täytyy taas vaan juoda ja levätä ja käveleskellä. Meillä oli lääkärinä sellainen tummatukkainen nainen, olikohan Sari? Tosi mukava. Kaikinpuolin jäi todella hyvä mieli klinikan toiminnasta. Nyt meen levähteleen ja huomenna toivon,ettei klinikalta tule soittoa.