Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Hoidot – liukuhihnalla koneiston läpi? Vastaa aiheeseen: Hoidot – liukuhihnalla koneiston läpi?

Mimmi
Osallistuja

Samanlaisia fiiliksiä myös täällä.Vähän taustaa.
Olimme yksityisen klinikan asiakkaita marraskuusta 2013 tämän vuoden heinäkuuhun saakka.Kun yksityisellä meinasivat että lähetään inseminaatioon ja ivf:ään pyysimme lähetettä julkiselle koska taloudellinen tilanne ei anna myöten isompia hoitoja yksityisellä.Saimme heti postia Naistenklinikalta ja innoissamme menimme sinne ja toivoimme että ongelmamme alkaa selvitä ja voisimme rennommin lähteä hoitoihin nyt kun ne ei maksa niin paljoa.
Nooh….fiilis ei ollut sama kun tulimme pois sieltä.Mieheltäni ei kysytty mitään ja minun ongelmiani vähäteltiin.Ongelmia oikeasti on, mutta heidän mielestä 33 vuotias on vielä niin nuori ja nyt kun sattuu olemaan normaali painoinen ja kutakuinkin terve niin meillä ei ilmeisesti ongelmia ole.
Femaria vaan naamaan ja thats it.Toimii kuulemma niin hyvin(4 kiertoa olin silloin syönyt)että sillä mennään.Ainut vaan että en ole saanut ultra aikoja joten se siitä.Ehkä ensi kuussa?
Masentavaa sanon minä.