Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Hempula
Osallistuja

Heippa jälleen!

Lomat lusittu ja nyt uusin voimin kohti syksyä. Eilen kävin suunnittelu ultrassa ja kaikki näyttää olevan kunnossa. Vasemmalla pientä endon alkua mutta ei kuulema hälyyttävää. Joudun sitten punktion jälkeen antibiottikuurille varmuudeksi jottei mitään pahempaa tule. Aloitetaan pitkällä kaavalla ja torstaina alkaa sumuttelut. Tämä on ihan uutta minulle. Viime kerta mentiin lyhyellä kaavalla. Mutta 0 ultra on 23. päivä ja sit alkaa piikittely ja odottelu. Onneksi mies hoitaa meillä nuo pistokset. Itse en pysty itseäni piikittämään. Mutta jospa nyt saataisiin enemmän hedelmöittyneitä alkoita kun vain yksi. Näillä mennään mutta pelonsekaisin tuntein.
Onneksi päiviämme kuitenkin viihdyttää sunnuntaina haettu kissanpentu.

Pullervo: Olit kysellyt meidän hoitojen määrää. Siis meillä alkamassa nyt toinen ivf. Ensimmäisellä kerralla saatiin vain yksi alkio mikä siirrettiin tuoreena.

Hilla: Meillä ainakin inseminaatiot olivat eri hoitokertoja ja ivf:ää kuuluu kunnallisella puolella kolme yritys kertaa. Siihen yhteen lasketaan myös mahdolliset pakastesiirrot. Tai ainakin olen käsittänyt.

Voimia kaikille syksyyn!!