Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Ilona
Osallistuja

No voihan perse. On tämä piinailu kyllä hommaa, huh huh. Välillä tuntuu, että hulluksi tulen ku pyöritän kaikkia mahdollisuuksia päässäni. Ja luen kaikista oireista täällä netissä… Ei mulla oikeasti mitään muuta ole, kun viime päivinä alkanut juilimaan kohdun tietämissä, enemmän vasemmalla, vähän menkkamaisia tuntemuksia ja ihmeellistä todella nestemäistä kirkasta/valkoista vuotoa. Mutta saa nähdä, ei tämä varmaan mitään meinaa. Eilen huomasin, että mulla on 1 ovistesti kaapissa ja niin, itsekuri petti ihan täysin ja tein sen illalla. Aattelin, että on vasta PP6, ei siinä varmasti pitäs mitään näkyä, mutta jos siinä kuitenki edes jotain häivähdystä näkyisi… ja paskat. Ei niin mitään, aluksi siinä pyykinlaiton lomassa vaan kurkkasin testiä, kunnes melkein nenä kiinni tarkastelin. Ei niin mitään. Mutta mää olinki ihan liian aikasessa, tai näin ainakin itselleni uskottelen. Muita testejä mulla ei ole, ja ajattelinki että haen testin vasta perjantai-iltana, niin lauantaina aamusta seuraavan kerran testaan. Ja ihan oikealla raskaustestillä. Ajatukset aika negassa… sinne hiipu se mun onnellinen fiilis!

Vohveliini ja Liitu! Tsemppiä siirtoihin! Ja samoin Hempulalle tsemppiä alkavaan hoitoon!