Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Voi ei Hilla! On tämä kyllä niin epäreilua, tuntuu nii pahalta teidän puolesta. Kovasti voimia tulevaisuuteen, eihän tähän löydy edes sanoja.
Yöutu, kovasti voimia myös sinulle surun läpikäymiseen.

Liitu, Katras ja Vohveliini, paljon tsemppiä teidän piinapäiviin ja toivon kaikille onnistumisia!

Itse odottelen edelleen kunnon vuotoa. Eiliseen asti käytin Lutinusta, ihan varmuuden vuoksi. Aamun testi oli taas puhdas nega ja soitin sitten klinikalle. Täytyy tämän vuodon jälkeen odottaa kahdet kuukautiset ja sitten vasta päästään taas siirtoon. Eipä ne enää mitään toivoa antaneet tämän siirron suhteen ja ruskea vuoto on kyllä koko ajan lisääntynyt. Kylläpä kirpaisee tämä pitkä odotus, mutta kyllähän minä ymmärän, että elimistön täytyy palautua näistä hormooneista ja jospa sitten olisi parempi onni. Ja ehtii myös henkisesti palautua tästä epäonnistuneesta siirrosta, aikaahan tämä vie. Olen koonnut omaa soittolistaa lapsettomuuteen liittyen, musiikin kuuntelu on on ainakin itselle todella terapeuttista surun ja pettymyksen keskellä. Ja aiemmin olin väärässä, kun sanoin, että ”eiköhän näihin pettymyksiin ole totuttu”. Paskat näihin ikinä totu. Teidänkin epäonnistumiset koskettaa minua syvästi.

Kyllä te kaikki olette vain todella vahvoja ihmisiä, kun kaiken tämän kestätte ja läpikäytte! Halauksia kaikille!