Etusivu Foorumit HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Heippa vielä!

Minäkään en osaa Liitu sanoa, kertooko oireettomuus mitään. Toivottavasti ei :-).
Hyvältä kuulostaa Katras sulla kehut 🙂 ! Kunpa se nyt sitten tarttuisi ja kasvaisi hyvin!

Mulle on ollut pelastavaa, että oon voinut nyt tänne kertoilla mun vaiheista ja eritoten tästä eilisestä ultrasta. Tällä kertaa me ei kerrottu yhtään kenellekään siirrosta tai edes plussasta. Niinpä nyt ei ole ketään, kenelle olisi tarvinnut asiaa selittää tai toisaalta ketään, kenen kanssa olisi saanut puida tätä asiaa. Lämmin kiitos siis teille tuesta, jota oon saanut :-). Minä jään myöskin pois täältä, sillä en enää taida sopia tämän pinon aihealueeseen. Tosin, ihan kokonaan en malta kyllä pysyä poissa, aivan varmasti käyn katsomassa teidän kuulumisia :-).
Soitin eilisen verikokeen tuloksia, joiden mukaan HCG arvo oli pientä vaille 7000. Se kuulemma vastaa arvoa, joka olisi ollut jo viikko sitten. Myöskin mahassa on alkanut nippailemaan siihen malliin, että ei mun varmaankaan tarvitse lääkkeelliseen tyhjennykseen mennä. Luonto hoitaa. Ja elämä jatkuu :-).

Aurinkoista syksyä teille kaikille 🙂 !
-Hilla-