Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Kesä- ja syysplussat 2014 Vastaa aiheeseen: Kesä- ja syysplussat 2014

Auringonkukka2
Osallistuja

Moikka Freesia ja minä!

Kiva kuulla sinusta Freesia! Tsemppiä oireiden voittamiseen! Itsellä pahoinvointi kesti plussaamisesta seuraavat kaksi kuukautta eteen päin. En oksentanut kuin muutaman kerran iltaisin, mutta sitäkin voimakkaammin. Päivät meni sohvalla, koko ajan tuntui, että pitää syödä tai tulee paha olo, mutta mikään ei maistunut pahan olon vuoksi. Yölläkin söin porkkanoita js hedelmäpilttiä, mitä varasin yöpöydälle. Erilaiset hajut laittoivat oksentamaan ja mahan polttelu myös. Nyt menossa 18+1 ja olo parempi 🙂 todella väsynyt töiden jälkeen ja työmatkat ottaa koville.

Liikkeitä tuntuu jonkin verran. Usein silloin, kun istahdan alas, niin alkaa mukellus 🙂 ei todellakaan joka päivä, mutta viikko viikolta useammin. Itse olen sitä mieltä, että ensimmäiset ”kuplat” tunsin jo 16 viikon aikana. Neuvolassa tämän tyrmäsi, kun on ensimmäinen lapsi tulossa. Suivaannuin kyllä siitä! Olen sen verran monta vuotta jo suolistoni kanssa elänyt, että en siihen sekoita! Tuntemus oli ihan erilainen, ihan kuin pieniä kuplia tai hivellyksiä olisi tykyttänyt vasemmalla alhaalla. 🙂 itse sitä oman kropan parhaiten tuntee. Minulla on myös istukka kohdunsuun päällä, joten sekään ei ole tuossa mahan ja vauvan välissä estämässä liikkeiden tuntemista.

Joko olette tehneet hankintoja? Me ollaan saatu sänky ym. sukulaisilta valmiiksi. Itse ollaan ostettu vasta lipasto vauvan huoneeseen. Jotenkin se vieläkin jännittää, enkä esim.vaatteita ole uskaltanut ostaa. Tosin vauvanpeittoa virkkaan 🙂

Tsemppiä ja iloa odotukseen! <3