Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Liitu
Osallistuja

Kiitos teille tuestanne! Vohveliini, suuret plussapuhallukset täältä sinne! Mulla kanssa ei ollut mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, mutta kun olen lueskellut palstoja ja kertomuksia ei se silti välttämättä tarkoita, etteikö jotain voisi olla tapahtumassa! (Vaikka itse olenkin huono esimerkki tästä.) Paljon tsemppiä!

Ilona, toivon kovasti, että kiertosi menee nyt hyvin ja pääset sopivasti siirtoon seuraavassa kierrossa!

Soitin juuri hetki sitten lääkärille ja seuraava pas voidaan tehdä heti tähän seuraavaan kiertoon! Ja tällä kertaa ei tarvitse progynovaa popsia, tehdään myös luonnolliseen. Eli seuraava etappi on ultra kierron 9-12 päivän aikoina. Täällä positiivista on se, että klinikka on auki seitsemänä päivänä viikossa. Jotenkin hassu fiilis esim. eilen, sunnuntai-aamulla, kun muuten kaupunki on hiljainen ja kaikki paikat ovat kiinni, mutta kun astuu klinkan ovesta sisään on siellä business as usual – meininki.

Puuh… on tää kyllä touhua… Kamalaa vuoristorataa toiveikkuuden ja epätoivon välillä. Nyt on jotenkin ihan omituinen olo. Vielä on surullinen, mutta ajattelee jo seuraavaa kertaa. Ehkäpä tää tästä?