Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Hilla, onneksi sulla tyhjeni kohtu itsekseen. Ihan hyvä kun kieltäydyit niistä tyhjennyslääkkeistä. Ihan turha niitä on ottaa, jos kerran kohtu on suurinpiirtein tyhjä. Eikä mulla ainakaan tyhjentyny edes lääkkeillä. Luonto hoiti seuraavilla menkoilla tilanteen. Vohveliini, tulevan kertomaan onko haamu totta vielä tänäänkin ja vahvistunut! Toivottavasti sinä saisit kunnon viivat ja onnistuneen raskauden. Heimunen, paljon voimaa jaksaa käydä taas tuo pettymys läpi. Ihan kohtuutonta tämä touhu!! Mulla piinailut lopuillaan ja pp11 menossa. Yhtään haamua ei ole näkynyt, ei edes niitä esiäitejä:) Menkkoha odottelen alkavaksi. En tiedä mitä nyt seuraavaksi tekisin. Niin hyvä ku sen alkion pitikin olla, mutta maho mikä maho. Miehen piti illla meillä se ”viallinen” mutta taian ollakki minä. Pitäisinkö taukoa, vai yritettäisiinkö vielä….sitä oon miettiny. Voimaa ja uskoa huomiseen kaikille. Onnea tuleviin hoitoisin ja Vohveluini….plussaa, joohan!