Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Liitu
Osallistuja

Heissan,

kylläpä täällä on ollut taas vastatuulta. 🙁 Kyllä jonkun olisi jo aika tuoda niitä hyviä uutisia – sen on pian tapahduttava..! Ihan samaa olen miettinyt, että miten tää voi olla niin helvetin vaikeaa? Ja toisaalta miettinyt, että miten joku voi edes raskaaksi tulla luonnollisesti? Ahdistaa myös se tiedottomuus, mikä vaivaa monen asian suhteen kun ei vaan kukaan tiedä, että miksi näin käy.

Joanna, paljon onnea matkaan! Gonapeptyl on tuttu nimi, mutta en ole sitä joutunut piikittämään. Eräs ystäväni oli muistaakseni sen saanut pas:on jälkeen juuri kiinnittymistä edistämään. Ja mitä tulee pakkausselosteisiin, ne voivat olla tarkoitettu johonkin muuhunkin, mutta että niillä on sitten joku muukin vaikutus. Itse kerran ihmettelin puhelimessa klinkan jonkun työntekijälle, että onko tämä varmasti oikea lääke, kun pakkausselosteessa sanotaan näin, ja sain tiukan vastauksen, ettei pidä mennä lukemaan selosteita?!! Ihan kuin ei kiinnostaisi, että mitä itseeni piikittelen…

Loppuviikosta olisi taas ultran aika ja katsoa, että mikä tilanne on, milloin pääsemme taas siirtoon. Menkat tuli ja meni. Tällä kerralla lääkäri sanoi, että kaikki jäljellä olevat alkiot sulatetaan ja katsotaan, jos sieltä kehittyisi jokunen blastoksi asti. Olin jotenkin ajatellut, että olisi ainakin vielä kaksi mahdollista pas kertaa, mutta onhan se tietysti järkeen käyvää, että katsotaan kaikki, miten kehittyvät. Se kun on tuntunut olevan se ongelma, että eivät vain ole lähteneet kunnolla jakautumaan ja ovat aina kupsahtaneet jo alkutekijöihinsä.

Mutta kuten aina, teille kaikille ihan älyttömästi tsemppiä ja voimia!