Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

yöutu
Osallistuja

Ompa täällä nyt ollu tosiaan vastoinkäymistä useemmallakin 🙁 toivotaan että tästä on sit suunta vaan ylöspäin..

Eilen (kp10) tuli käytyä tarkistusultrassa ja muuten ok, molemmissa m.sarjoissa näky johtofollit joista tosin toinen saattaa surkastua ennen ovulaatioo, mutta kuten arvata saattoi, kohdun perällä näky vieläkin jotain ylimäärästä. Siitä otettiin näyte jollain imupillillä että onko raskausmateriaalia (pitäs kaapia) vai normaalia hyytymäjätettä (jolle ei tarvis tehdä mitään). Jokatapauksessa siirtoo yritettäis ens kiertoon!
Kotiin lähteissä tunsin että jotain vuotaa, menin lähimpään vessaan ja siellä pönttöön tipahti aivan järkyttävän kokonen hyytymä runsaan veren kera!! Menin takasin klinikalle ilmottaan tapahtuneen ja pyytään siteen. Vieläkin jatkuu niukka vuoto, saa nähdä miten kauan.. mut toivottavasti toi nyt oli se vihonviimenen jämä ja koko epäonninen raskaushässäkkä alkaa olla sit siinä.
Perjantaina vielä neuvolan jälkitarkastus eli testi ja sisätutkimus.
Hemoglobiini oli tyhjennyksen jälkeen alle viiterajan 112 mutta on nyt noussu normaaaliks, 129. Tsh ja t4v arvot kuulee myös sillon loppuviikosta.

Sairaalasta tullessa olin ihan hyvillä mielin ja muutenkin tuntunu välillä että ois toipunu henkisesti suht hyvin keskenmenosta, mutta sitten tulee näitä hetkiä… kaupassa huomasin että kassantäti oli selvästi raskaana vaikkei paljoa vielä näkynykään ja maha oli just sen kokonen mikä mullakin suunnilleen nyt pitäs olla 🙁 toisella puolen kassaa taas jollain asiakkaalla oli jo selkee ”pallomaha”. Ulkona tietenkin tuli heti oven pielessä vastaan kaksostenrattaat… sellasiahan mä varmaan nyt jo innoissani hakisin, vertailisin hintoja jne., JOS.. ;( loppuukohan tääkään paska koskaan…..

Mulla on toi gonapeptyl ollu parissa viime siirrossa, joissa ekasta nega ja siis toisesta se plussa.. mikä lie sitten sen kiinnittymispiikin osuus oli, vai oliko mikään. Onkohan se jotain samantyyppistä lamautusainetta kun synarela, jota myös joskus on käytetty kiinnittymiskeinona? Eli pienissä määrin voi aktivoida jotain kohdun reseptoreja tms. muistaakseni oon lukenu. Niin, eli periaatteessahan raskauden aikana sitä ei käytetä, kun se on ennen kiinnittymistä.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 1 kuukausi sitten yöutu.