Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Nekku, luulis, että tuolla repertuaalilla ne menkat jo ymmärtäis tulla. Voimia odotteluun ja onnea tositoimiin!
Yöutu, oispa mahtava, jos se kohtu olis itse oivaltanut tyhjentyä, ettei sen kummempia toimenpiteitä tarvis enää. Henkinen toipuminen meni mulla ainakin niin aaltoliikettä, että välillä oli muka jo niin kuivilla, kunnes juurikin kaupassa ollessa pieni vauva tai vatsakumpu, sai pään kääntämään liian nopeesti toiseen suuntaan ja oli todettava, että se siitä toipumisesta. Pikkuhiljaa ja jos täysin vieläkään, mutta asian kans pärjää. Muista olla armollinen itselle ja antaa kaiken tulla raakana ulos. Se on parantavinta käydä vaan läpi ja läpi, se tervehdyttää, mutta on rankkaa. Muuten sen patoaa ja katkeroituu, ja siitä verkosta ei olenkaan niin helppo irtaantua. aikansa ottaa, että oikeasti mieli tasoittuu. Vieläkin saatan jäädä pyöritteleen kaikenlaista ku kohtaa juurikin yleensä kaupassa, vauvan tai odottavan äidin, mutta näin on varmasti kaikilla meillä lapsettomuuden kokeneilla.
Joanna, anteeksi ku oon kirjoittanut nimeesi ylimääräisen h:n 🙂 Huomasin tässä joku päivä, että väärinhän se oli menny. Kysyit oliko mulla viime siirrossa pregnyl jo käytössä, ei siis ollut. Aioin kyllä ottaa jo siihen, mutta oltiin siellä jääkaapittomassa mökissä, niin en uskaltanut viedä piikkejä sinne. Nyt aion kokeilla, mikäli tässä parinviikon sisään siirtoon pääsen. Miten piinailut sulla sujuu, oletko jo testannut?
Liitulle paljon onnea siirtoon! Jospa tää olis se maaginen siirto ja saisitte sen parhaimman lahjan! Onnea kaikille omiin vaiheisiinne!

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 1 kuukausi sitten katras.
  • Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 1 kuukausi sitten katras.