Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Hempula, onnea ja tsemppiä siirtoon ja punktioon, toivotaan että kaikki sujuu hyvin. Mulla oli kanssa inseminaatioiden aikaan niin että vaan oikea tuotti rakkuloita. Nyt tässä hoidossakin aluksi näytti siltä mutta kyllä se vasenkin sitten pääs mukaan ja molemmilta puolilta löyty samanverran.

Kumpa olisi Katras kaikki kohdallaan ja pääsisit taas yrittämään. Ja tietysti toivottavasti tuottaisi tulosta. En tiedä kumpi on parempi, olla uskomatta ollenkaan että mistään mitään tulisi, vai pysyä positiivisena ja joka kerta ajatella että nyt onnaa.
Mulla loppu toivo niiden inseminaatioiden kanssa, ja tähän ivf:ään lähin vähän sillä mielin että kokeillaan nyt sitten..

Tänään vielä tein testin kun viikonloppuna jotenkin mietitytti että jospa se sittenkin näyttää plussaa jostain lääkkeestä. Ja tosiaan nyt näkyi kaksi viivaa jo paljon vahvemmin kuin viime viikolla, eli hormoonitaso kasvaa. Jospa sitä nyt osais lopettaa epäröimisen ja uskoa että jotain siellä tapahtuu.
Kävin myös lääkärissä tänään kun hirveä paineentunne lisääntyi viikonloppuna, ja tänään oli jo todella tukala olo. Kuulemma nestettä kerääntynyt jonnekkin, en muista puhuiko lääkäri munasarjoista vai mistä, mutta lievä hyperstimulaatio. Nyt ei vielä ainakaan tarvii mitään toimenpiteitä, pitää lisätä paljon vedenjuontia ja ottaa ihan rauhassa. Jos ei pahene tästä niin katsotaan tilannetta sitten uusiksi kun meen ultraan. Mitään en viittinyt mainita että oon jo testillut, koska mullahan on testipäivä vasta ensi maanantaina! Sekin epäilytti että miten sain testipäivän niin pitkälle vaikka nyt jo näkyy selvä tulos testeissä.. Noh, kiltisti odotan ensi maanantaihin ja sitten vasta soittelen. Testaan tietysti ma aamuna vielä. Siihen asti koitan ottaa rauhassa ja täyttää itteni vedellä..

Tsemppiä ja voimia kaikille!