Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Ilona
Osallistuja

Ihanaa Joanna! Onnea plussasta! Jospa tästä lähtisi uudet tuulet täällä puhaltamaan, kun niin paljon on pettymyksiä tullut.

Onnea siirtoihin Liitu ja katras!

Pullervo, paljon jaksamista odotteluun. On kyllä tympeää, kun siirto venyy ja venyy. Toivottavasti uudet lääkkeet saa vuodon alkamaan ja hormonitoiminnan palautumaan.

Eihän tätä tahattomasti lapsettoman elämää voi täysin ymmärtää, kuin toinen saman kokenut. Minä yleensä jännitän tapaamisia raskaana olevien kanssa jo etukäteen niin paljon, että meinaan oksentaa. Samoin perheiden, joissa on pieniä lapsia. Onneksi yleensä tapaamisten jälkeen en ihan täysin romahda.. yleensä. Tällä hetkellä tuntuu, että olen enemmän järjissäni, mutta asiahan voi muuttua hetkenä minä hyvänsä. Ei tarvitse olla kummoinenkaan asia, kun taas mennään siihen ”vähemmän järjissään” tilaan. Mutta aina kai sitä sieltä jotenki nousee. Eihän tämä elämä voi loputtomiin näin jatkua.

Tsemppiä Hempula punktioon!

Jaksamista Hempula. Jokaisen suru on yksilöllinen. Kun surua on, sitä vaan täytyy surra. Ihan niin paljon, kun se vaatii. Ei siihen ole aikarajaa, tärkeintä on, ettei sitä ala piilottamaan. Joskus kuitenkin sen on kehosta poistuttava.

Ihanasti katras sanottu, komppaan! Onnea meille! Minä jo kovasti kynttilöitä polttelen ja koitan tehdä itselle hyvää oloa tuottavia asioita. Vaikka sitten töiden jälkeen vaan makaan sängyssä kirjaa lukien siihen saakka, kunnes alan nukkumaan. Sekin on hyvä se. Ehkä toisena päivänä lähden ulos kävelemään, mutta vain jos se tuntuu hyvältä sillä hetkellä.