Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Nekku! Voi itku tuota sun tilannetta! Mulla on noihin hormoneihin mitä pitää käyttää, niin todella nihkee suhtautuminen. Lääkäri kerran siirrossa sano, ku kyselin noista tukilääkityksistä, että ei sitä varmuudella osata sanoa minkäverran niistä on hyötyä!?!?! Ja kuulemma varsinkin jos tehdään luonnolliseen kiertoon siirto. Joissain klinikoilla ei käytetä mitään tukilääkitystä. Jäi vähä sellanen fiilis, että mitäköhän hyötyä kaikenmaailman gonapeptyleistä ja pregnyleistä on ja auttaako ne ollenkaan ja mihinkään. Ajatellen sinuakin Nekku, kun on määrätty niin monenlaisia lääkkeitä, niin sekoittaako liika koktail sitä vähäistäkin toimintaa mitä luontaisesti on. Ymmärrän, että osa meistä joutuu omaa kiertoa tasoittaakseen jotain käyttämään, mutta onko liika liikaa ja elimistö menee totaalijumiin. Suosittelisin teitä kaikkia, joilla oma keho toimii hormonien osalta vajavaisesti kokeilemaan kaiken rinnalle myös akupunktiota tai vyöhyketerapiaa. Itse käyn vyöhykkeessä, mutta mulla ei hormonitasapainon kanssa oo koskaan ollu ongelmaa, eli en tiedä kuinka paljon itsellä siihen on apua, mutta tiedän lukemattomia ihmisiä, jotka on saanu jommalla kummalla hoidolla ovulaation tulemaan säännöllisesti ja varmasti apua myös liian ohueen limikseen. En todellakaan patistele ketään mihinkään hoitoihin, enkä oo mikään tärähtäny höyrypää, mutta suosittelen kokeilemaan, koska mun lähipiirissä on yksi, joka tekee classista vyöhyketerapiaa ja moni monituinen on saanut apua ja kierron kuntoon.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 1 kuukausi sitten katras.