Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Kesä- ja syysplussat 2014 Vastaa aiheeseen: Kesä- ja syysplussat 2014

mipsu
Osallistuja

Hienoa Freesia, et sullakin olo ala helpottamaan! Jonkinlaiset vatsakivut varmaan kuuluvatkin asiaan…mutta tuo supistus varmasti säikäytti! Toivottavasti niitä ei tule heti lisää! Hyvä varmasti kysyä neuvolassa. Milloin sulla on rakenneultra?

Mulla maha pullahti ulos tosi aikaisin, oikeastaan jo 6. viikolla! Saattoi vaikuttaa asiaan, kun siellä oli ilmeisesti aluksi kehittymässä 2 pienokaista. Toki aluksi kaikki oli vaan turvotusta, mutta mulla se turvotus ei hävinnyt välillä vaan muuttui vauvavatsaksi. Nyt on jo muutaman viikon ollut oikeasti iso vatsa, minkä kyllä kaikki ovat (valitettavasti) huomanneet isojenkin vaatteiden alta. Hirmuinen pelko jatkuu vaan, niin en olisi vieläkään halunnut kaikkien, etenkään asiakkaiden tietävän. Monet ovatkin ihmetelleet, miten mulla on näin aikaisin näin iso masu 🙂 Olen kyllä aika hoikka, mutta myös pitkä, ja ainakin jotkut ovat sanoneet, että pitkillä tulisi näkymiin myöhemmin…mutta eipä kai mikään mene aina sääntöjen mukaan 😀 Toki itse nautin tästä mahasta koko sydämestäni, tästähän olen aina haaveillut <3

Miten Auringonkukalla ja Minällä menee? Meitä ei valitettavasti kovin montaa täällä olekaan… Hyviä vointeja ja odotusta kaikille!