Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Hempula, onnea hienosta punktiosaalista. Tosi kiva kuulla, että se meni hyvin ja etenkin, että hoito oli saaliin puolesta onnistunut. Täälläkin peukut pystyssä, että kyytiläinen pysyy matkassa! <3 Rentoa piinailumieltä.

Samoin Liitulle tuhannesti tsemppiä piinailuun ja positiivista mieltä. Toivotaan, että pieni pysyy mukana. <3

Katras, kiva kuulla, että pääsette siirtoon. Itse ajattelen samoin, että kai sitä pitää vaan hoitohenkilökuntaan luottaa, vaikka joskus joku juttu epäilyttääkin.

Voi Nekku, voimahalauksia! Tuo on kyllä yks tympeimpiä tunteita, kun hoito joudutaan keskeyttämään tai se ei jostain muusta syystä etene suunnitellulla tavalla.

Mikähän Joannan tilanne on?

Oli keskustelua tuosta kehon sekaisin menemisestä hoitojen takia. Itsestä tuntuu, että mulla on just sitä ongelmaa. Ennen hoitoja kierto oli melkeinpä normaali, mutta nyt se on kaikkea muuta. 🙁 Tuntuu, ettei kaikki lääkkeetkään oikein pure ja tosiaan nyt ei sitä vuotoa meinata saada millään aikaan. Odotan kyllä sitä aikaa, kun tämä nyt jotain 1,5 vuotta kestänyt jatkuva hormonien syöminen loppuu, mitähän elimistö siitä meinaa.

Ja samaa ongelmaa täälläkin, että välillä tämä koko lapsettomuusasia vie kaikki voimat. Itkeskeltyä tulee paljon ja jotenkin sosiaaliset yhteydet vähenee.. Kun ei vaan jaksa. Mää oon jossain määrin myös pettynyt (jos se nyt on oikea sana) mun ystäviin, jotka tästä asiasta tietää, tai ainakin osaan heistä. Mielelläni kuulisin joskus kysymyksen ”Miten voit?” tai yleensäkään, että joku tiedustelisi, missä tämän asian kanssa mennään. Oon niin huono ottamaan sitä itekään puheeksi. No joo, toisaalta ymmärrän kyllä, että jos en itekään ”uskalla” ottaa asiaa puheeksi, niin se voi muille olla vielä vaikeampaa. Mutta silti…

Sitten vielä kysymys vähän arasta aiheesta.. Onko teillä kaikilla pysynyt seksielämä ihan normaalina lapsettomuuskriisin aikana?