Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Hei, täällä ollaan!
Oon taustalla lukenut teidän tilanteita, mutta ollut yksknkertaisesti niin laiska että en oo saanu aikaseksi ite kirjoittaa.

Onnea tosi paljon kaikille joilla siirto edessä tai kyytiläinen jo mukana, toivotaan että kaikki sujuu hyvin.
Jaksamista myös teille joilla tilanne ei ole vielä niin hyvässä vaiheessa, tää on kurjaa ja rankkaa ja epäreilua, mutta toivotaan että onni osuu jokaisen kohdalle ennemmin tai myöhemmin 🙂

Soitin tänään klinikalle positiivisesta testistä, ja edessä verikoe jotta nähdään hormonipitoisuus, ja rv7 sitten ultra.
Se hyperi helpotti onneksi aika pian! Kovia kipuja kesti 2-3päivää ja sitten alko hellittämään. Nyt enään juostessa tuntuu pientä painetta.
Iloinen en osaa olla, ja se mua harmittaa. Oon aina ajatellu et sit kun se plussa tulee niin leijun pilvissä onnellisuudestani, mutta ei.. Kokoajan ajatuksissa että mitä jos kaikki ei ookkaan hyvin, miten tää yhtäkkiä vois onnistuakkin? Ja jos ultrassa kaikki olisi hyvin niin ihan varmaan menee kesken. Pelko vie sen onnellisuuden täysin.

Pullervo kysyit tosta seksiasiasta, niin meillä on pysynyt suht normaalina. Juuri tän hoidon aikana kyllä kärsinyt hieman koska ei ennen punktiota voinut ettei sekota mitään sitte, eikä sen jälkeen kun jokapaikka kipeä. Sit olikin jo siirto, eikä varmana ainakaan sillon! Antaa alkion kiinnittyä rauhassa. Sitte alkoki jo hyperi ja lääkäri kielsi seksin. Nyt ei olis estettä enään mutta missä välissä ehtii kun pitää stressata kaikesta? 😀 Ehkä siksi mies ymmärtänyt hyvin tässä hoidossa kaikki nämä mun ihme syyt, koska tietää että ei oo pysyvää.