Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Hempula
Osallistuja

Kukkuu!!

PP3 menossa ja kohta vaihtuu jo PP4:n puolelle. Kyytiläisiä olen miettinyt mutta luultua vähemmän. Onhan ne koko ajan mielessä mutta ei niin voimakkaasti. Mutta unissa kyllä asia on vierraillut sitäkin useammin. Tänään oli joitain tuntemuksia masussa mutta ne voi olla myös mielikuvituksen tuotosta. Mistä näistä ikinä tietää. Lugeen olen jo nyt kyllästynyt mutta sekään ei taida monellekkaan tulla yllätyksenä…..tai luulisin ainakin niin että moni ajattelee samoin. Rinnat todella arat joka näin ”pienirintasena” ei oo kivaa. Muuten olo siedettävä. Kunhan vaan viikko vierähtäis silleen suitsait sukkelaaan. Tää piinailu on ihan per…stä!

Pullervo; kyselit petipuuhista.. Meillä ainakin vaikuttanut huonompaan suuntaan. Kun lapsesta alettiin häiden jälkeen suunnitella oli ”homma” ihan kivaa. Ajan vieriessä saattoi jotkut kuukaudet olla tiettyyn aikaan kuusta aika pakkopullaa vällyjen välissä. Mies otti enemmäkin paineita puolen kuun aikaan ja sittenhän siitä ei aina tullut mitään. Monta kiertoa mennyt ns. hukkaan koska se paine ottanut ylivallan ja hommat lössähtänyt jo ennen kun ehti alkaakkaan. Nyt hoitojen aikaan peiton heiluttelu on todella vähäistä. Mies ihan suoraan sanoikin että ei tee kauheasti mieli kun sitä mömmöä sinne toosaas tunget. Että näin meillä. Itse en pidä tuota seksiä niin kamalan tärkeänä. Olen ollut enemmäkin läheisyys riippuvainen. Minusta vaan on mukavaa maata ja nauttia toisen kainalossa. Tuntuu että sillä seksillä ja seksin määrällä mitataan hyvän parisuhteen laatu mutta itse en alleviivaa tuota. En väitä etteikö se ole mukavaa puuhaa heilutella peittoa mutta samalla tavalla nautin siitä että saan nauttia toisen lämmöstä. Kuunnella toisen sydämen ääniä ja kuinka maha murisee…

Jokos tämä tarinointi tälläkertaa riittäisi. Ei muuta kun hyvää yötä ja ihanaa uuden syksyisen viikon alkua kaikille!