Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Kesä- ja syysplussat 2014 Vastaa aiheeseen: Kesä- ja syysplussat 2014

Auringonkukka2
Osallistuja

Hei!

Minun kyllä täytyy myöntää, että välillä se raskaudesta nauttiminen kesän aikana unohtui, kun olin niin huonovointinen. Onneksi en ainakaan vaikuta tulleeni sukuni naisiin, heillä pahoinvointi on melkein aina kestänyt siihen saakka, kun vauva saapuu maailmaan 😉 itsellä alkaa maha varmaan sen verran painaa, että selkä reistailee ja välillä on todella tukala olo. Mitä se sitten onkaan viimeisellä kuulla! 😀 olen itsekin hoikka, niin kuulemma voi liittyä myös siihen? Että maha alkaa painamaan jo hieman aiemmin.

Muuten vointi on ollut hyvä. Käytiin ostamassa myös turvakaukalo ja kasattiin pinnasänky! Ollaan siis hyvinkin ajoissa, mutta jotenkin luottamus on alkanut näiden kuukausien aikana kasvaa. Turvakaukalokin kyllä hommattiin siksi, että oli niin hyvässä tarjouksessa. Myönnän myös sen, että työmotivaatio alkaa olla täysi nolla! Pesänrakennusvietti on tällä hetkellä niin suuri, että valitettavasti työ tulee toisena.

Mites oletteko muut jo tehneet hankintoja?

Terv. Auringonkukka2, 22+3.