Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Hempula, mulla tulee aina päänsärky kiinnittymisen jälkeen. Heti ku vähän hcg nousee, niin armoton jysäri! Näissä kemiallisissakin oli ja siitä aina toivo herää. Mulle tänään siirrettiin alkio, joka oli kuulemma hyv. Ei erinomainen, mutta kaunis, vähän hitaaksi sanoivat. Nauratti, kun se laboranttikin kuulu lääkärille kehuvan , että oikein kaunis. Mitä väliä kauneudella, kun on hidas. Se latisti kyllä mieltä. No tässä sitte ootastellaan pari viikkoa. Testaukseenkaan ei oo kiire, kun pistelen pregnyliä vielä muutaman kerran. Ihmettelen kyllä, kun tuoresiirron jälkeen oli heti tissit hullun kipeät, tai ne tuli oikeastaan heti pregnyl piikin jälkeen. Nyt, vaikka oon kaks piikkiä jo laittanu, niin ei yhtään kipeät…..toimiikohan se ollenkaan!?!?! No, ehkä se auttaa 🙂 Vielä on niin seesteinen ja rauhallinen fiilis, mutta muutaman päivän päästä taas hermoileminen alkaa. Nyt kuitenkin eri meininki ku ei tarvi kätyttää lugeja, ONNEKSI!!!!!!!!!!!!! Onnea vielä Joanna! Paljon hyvää ja kaunista sulle ja uudelle alulle!! Nauti luvan kanssa!