Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Heippa!

Voi ei Liitu, miksei nyt onnistu nämä jutut. Voimahalaus sinulle ja jaksamista molemmille!Hassua, että sulla kaks verikoettako? Toivotaan vielä ihmettä!

Onpas täällä hiljaista. Kirjoitteleeko porukka jossain muuallakin, vai onko vain syyslaiskuus iskenyt 🙂 Ajattelin tässä siivouksen lomassa hetkeksi istahtaa, ku pitäis imuroida ja INHOAN sitä mylvivää masiinaa, olkoonkin keskuspölyimuri, mutta vihaan sitä letkua!! Yleensä meillä mies imuroi, mutta nyt on pakko tehdä se ihan itse. Nyt kyllä opitkästä aikaa ihan jees fiilis jynssätä nurkkia, iskeny joku järjestelyvimma ja lähes kaikki kaapit oon käyny läpi. Paras ystävä sai vauvan eilen ja taas aukes jotain haavoja ja niitä yritän epätoivoisesti samalla paikkailla. Onnellinen olen hänen puolesta, kun ei heilläkään ihan ongelmitta raskaaksi tultu, mutta vähän masentaa.

Hipsu; kiva uus nimi sulla! Voi viheliäisen hyperi, jättäisi jo sinut rauhaan. Ota rauhallisesti ja juo paljon! Aikas ajattelemattomia kavereita sulla on, ku noin hölmöjä juttuja kyselee. Ihan maalaisjärki riittää laskemaan auton ja talon neliöt, mihin pieni käärö mahtuu. Kupla riittää ja yksiö!! Sitte tuohon testailuun, minä oon yleensä alottanu jo pp6 tai 7, mutta nyt ei onneksi kannata, vaikka voishan sitä kahta viivaa mielellään tuijottaa, mutta valhetta vain olis se. Nyt on kolmas päivä siirrosta, eli pp2 ja tuntunut tää elo hyvinkin seesteiseltä. Toivoko lie mennyt koko touhuun, mutta en minä ennen ole näin totaalisesti osannut unohtaa koko juttua. Tämähän EI näin varmaankaan tuu jatkumaan, kyllä mää osaan taas aloittaa sen itteni kyttäämisen kunhan päivät kuluu. Nyt imuriin kiinni ja viikonvaihteita kaikille 🙂

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 1 kuukausi sitten katras.