Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Hipsu, ihana, että pieni selvästi on ottanut mahan omaksi paikakseen ja kasvaa siellä. <3 Niin ihanaa, että joku täällä onnistuu! Tympeää vaan, että hyperi kiusaa. Ootpa kyllä tympeää kommentointia saanut. 🙁 Jotenkin käsittämätöntä, että kukaan kehtaa puuttua tuollaisiin asioihin, mutta kai meitä on vaan niin moneksi. Ja toisaalta sellaiset, jotka eivät oo lapsettomuutta kokeneet, eivät vaan mitenkään voi asettua meidän asemaan. Mulla on kans vähän tympeitä kokemuksia joillekin ihmisille kertomisesta. Lähinnä se, että kun oon kertonut, niin tuntuu, että ihmiset kuitenkin unohtaa sen asian. Tuntuis joskus hyvältä, jos ne kysyis, missä asian kanssa mennään tai miten mää oon jaksanut. Mutta ei, täysi hiljaisuus.

Voi Liitu, voimahali! <3 Tuo on just paha tilanne, kun on olo, että haluais pitää taukoa, mutta kuitenkin samalla on ajatus siitä, että “raaskiiko”, kun siinäkin menee ikään kuin aikaa hukkaan… Mikä teillä ois seuraava vaihe?

Hempula, voih, tuommonen epävarmuus kyllä tympii. 🙁 Toivotaan, että testin tulos vielä muuttuu!

Katras, on todellakin (mun mielestä) oikeutettua “surra” parhaan ystävän lasta, vaikka samalla onnellinen olisikin. Musta tuntuu, että sitä vaikeampia ne uutiset toisaalta on, mitä enemmän lähipiirissä ne tapahtuu, vaikka samalla toisaalta niistä osaa olla enemmän onnellinen. Ristiriitaista. Voimia teille! <3 Ja kiva kuulla, että oot toistaiseksi rauhallisella mielellä siiron jälkeen. 🙂 <3

Ja kiitos kaikille mun seksikyselyyn vastanneille. 😀 Ei tullut yllätyksenä, että lapsettomuuden kanssa kamppailu vaikuttaa siihen. Meilläkin se jossain vaiheessa, kun clomien kans yritettiin, oli kyllä melkosta pakkopullaa, mutta toisaalta sen ansiosta aika säännöllistä. Mutta nyt IVF:n aikaan ja sen jälkeen mun ei tee yhtään mieli. Ei oikeestaan koskaan. Mikä on tosi sääli. 🙁 Ja pahinta on se, että jollain tapaa välttelen (tahtomattani) halailua ja läheisyyttä… Jotenkin musta on tullut entistä kylmempi, mikä surettaa. Täytyy kai vaan toivoa, että tilanne muuttuu, kun oma mieli paranee.