Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Vohveliinille tsemppiä siirtoon!! Täällä peukut jo valmiiksi pystyssä.

Edelleen kommentoin, että rankkoja kokemuksia nuo läheisten lapsiuutiset. Jotenkin lohduttavaa kuulla, että en ole itse ainut, joka noita tunteita kokee. Nimenomaan ei sitä ole surullinen toisten puolesta, mutta kun itseä niin sattuu.

Voi Liitu, voimarutistus. <3 Toivotaan, että tauolla saat kerättyä voimia ja kertoilehan silti kuulumisia täällä. Tuohon klinikan vaihtamiseen en kyllä osaa kommentoida ollenkaan… Voisihan niillä olla uutta näkökulmaa uudessa paikassa, mutta toisaalta kai ne hoidot on pääpiirteittäin samanlaiset kaikkialla. Jos oot ”viihtyny” nykyisessä paikassa, niin itse en ehkä riskeeraisi sitä, että uusi paikka sitten olisikin epämiellyttävämpi, esim. tympeämpi hoitohenkilökunta. Mutta jos yhtään mikään hiertää nykyisessä paikassa, niin rohkeasti vaihtamaan.

Ja kiitos liitu kommentoinnista tuohon läheisyysasiaan. Oon kans itse ajatellut, että tuo kylmyys on juuri sitä itsensä kovettamista ja suojelua. Jotenkin mulla aina tulee itku siellä kainalossa ja oon niin kyllästyny itkemään. Jotenkin itselle vaan helpompi olla ja puuhailla ja koittaa tehdä mahdollisimman paljon asioita, joiden parissa tän asian unohtais edes hetkeksi. Siellä miehen kainalossa ne tunteet vaan tulee heti ekana pintaan.

Nuo on varmaan tavallisia tuntemuksia Katras. Siis että mieli vaihtelee, välillä olo on toiveikas ja välillä jotain ihan muuta. Jaksamista piinapäiviin ja toivotaan parasta, eipä tässä oikein muu auta. <3

Mua taas vähän ahdistaa ja surettaa ajatus, että meille ei oo vieläkään saatu ensimmäistäkään siirtoa tehtyä. 🙁 Jospa se ”ihme” kuukauden päässä odottais, kun sais nyt ensin vuodon aikaan.