Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Hei Ihmiset!

Ihanan aktiivista on ollu täällä! Tervetuloa Hopea mukaan ja toivotaan, että kaikki jakaantuneet on myös jatkaneet eteenpäin ja saisitte pari pakasteeseenkin.

Hempula, AIVAN MAHTAVAA! ONNEA ja kyllä me nyt luotetaan, että kaikki menee hyvin!

Pullervo, paljon voimia sulle menkkojen odotteluun, aika rasittavan ärsyttävä tuo sun tilanne. Muistan kkm jälkeen, ku odottelin menkkoja, kuinka raastavaa se oli.

Hipsu, sullahan jo kohta eka ultra, ihanaa!

Kimalle, ollaan me sun viestit löydetty täältä ja ainakin osa tullut perille asti. Mullakin puhelimella toimii tosi hanusti tää foorumi ja vaikka kuinka yrittää painaa, että vastaa, niin saattaa heittää tuonne väliin, mutta siis tuosta vastaa kohdasta pitäis tulla viesti aina viimeiseksi.

Minä, pp5 ja aika rauhallisesti on tämä mennyt. Ompahan nyt todistettu sekin, etten oo oikeasti ihan hullu, vaan luget ei vaan sovi mulle. Siis musta saa kyllä aika hullun, jos tungen niitä hanuriin 🙂 Ihanan seesteinen olo ollut, mieskin on ihan ihmeissään. En edes tahdo muistaa, että piinailen. Flunssaa meinaa pukata ja kylmä, onhan noita kaikenlaisia tuntemuksia ollu, mutta ei niistä sitte sen enempää, ja. Oon testannu pp2 eilen pp4, ja aion testata joka toinen pvä kun haluan seurata sitä pregnylin haihtumista. Viimeisen piikin oon pistäny siirtopäivän iltana, eli huomenna tultt 5pvä siitä ja määrä oli todella pieni, eli 1500. Vielä ei ollu eilen haalistunu viiva testissä. Voi kumpa ei haalistuisikaan, mutta jää nähtäväksi. Nyt lähen kuumaan suihkuun ku palelee ja väsyttää. Palataan taas ystävät!

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 1 kuukausi sitten katras.