Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Onpa kyllä mukavan aktiivista!! 🙂

Kiitos Katras! <3 Kaksi viikkoa ja sitten lääkekuuri syöty ja jospa se vuoto sitten tulisi. On kyllä todella ärsyttävää vaan odottaa.

Ja Hempula, mahtavia uutisia! <3 Varmasti vaikea nauttia tilanteesta, kun se pelko on koko ajan taustalla, mutta yritä parhaan mukaan pitää mieli positiivisena ja nauttia tilanteesta. Olette onnen ansainneet!

Tervetuloa hopea! Täällä tosiaan saa hyvää vertaistukea. 🙂 Kiva, että punktiossa oli hyvä saalis ja paljon, paljon tsemppiä siirtoon! Nuo kaikki tunteet, mistä kerroit, on meille kaikille varmasti niin tuttuja. Et ole yksin ajatustesi kanssa. <3 Ymmärrän täysin, että et oo halunnut asiasta kertoa, mullekin kertominen on ollut vaikeeta. Toisaalta siinä kertomistilanteessa on ollut todella helpottavaa asiasta puhua, mutta jälkeenpäin välillä harmittaa, että oon asiasta kertonut… Mutta kai se lopulta on ollut ihan hyväkin juttu. Ootpa saanut tympeitä kommentteja appivanhemmilta!! Itse ollaan aika lailla pahimmilta tuommosilta säästytty, onneksi! Töissä ehkä joskus saa kuulla jotain inhottavia kommentteja, mutta läheiset eivät oo juuri kommentoineet. Oon varma, että ne aavistaa tän tilanteen, vaikka ei ollakaan kerrottu.

Katras, hyvä, että oot noin levollisella mielellä. Jospa se ois merkki jostain hyvästä!! 🙂 Niin toivotaan. Mua muuten pelottaa nuo luget jo etukäteen, kuulostaa ettei ne sovi kenellekään. Täytyy melkein ottaa sitten lääkärin kans asia puheeksi, jos siihen ois joku hyvä vaihtoehto.