Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Kesä- ja syysplussat 2014 Vastaa aiheeseen: Kesä- ja syysplussat 2014

Auringonkukka2
Osallistuja

Moikka!

Miten Freesia voit? Onko supistukset helpottaneet?
Oliko sinulla oireet miten voimakkaita? Itsellä siis ollut joitakin alamahakipuja ja välillä sellaisia menkkamaisia vihlaisuja. Sanoin niistä sekä ultrassa että neuvolassa, molemmissa kehotettiin seuraamaan tilannetta. Juuri mahdollisen virtsatietulehduksen tai muun tulehduksen varalta. Eivät kuitenkaan ottaneet näytettä ja olen miettinyt, että millaisia oireiden pitää olla, että ovat niin voimakkaita, että näyte tarvitaan.

Itse kävelin tänään pysäkiltä kotiin kaksin kerroin, kun otti niin kovasti mahasta. Piti pysähtyäkin useaan otteeseen, vaikka kyseessä oli vain noin kilometrin matka. En oikein tiedä supistiko vai oliko joku lihasjumi?! Tuntui siltä kuin olisi lähtenyt liian täydellä mahalla juoksulenkille ja rupeaisi pistämään palleaan. Tosin kipu tuntui koko alamahasta ylös päin ja kävelin rauhallisesti.

Olen myös huomannut, että isot ruoka-annokset saa aikaan tosi tukalan olon. Pitäisi opetella syömään normaalia pienempiä annoksia, vaikka eivät minun normaalit annoksetkaan mitään kovin isoja ole. Ruoka jumahtaa moneksi tunniksi keskelle mahaa. Ja hitto vie, jos meinaa köllähtää pitkälleen heti ruoan jälkeen!