Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Lauantaita!

Hempula, onnellista odotusta ja nauti ”hyvästä” olosta täysillä, tiedän sen epävarmuuden, mutta pitäis vaan muistaa se, että mihinkään ei kuitenkaan voi itse vaikuttaa, asiat menee niinku menee ja itse on vain siinä junassa matkustaja. Täytyy vaan toivoa, ettei se juna jää välille.
Minä oon testannu tänään puolet vahvemman viivan ku eilen. Nyt alkaa taas toivo elää, mutta mun olotila ei oikeen vastaa sitä viivaa. Mieli on sekaisin, että kumoaa uskoa enemmän, omaa olotilaa ja oireita, vai sitä vahvistuvaa testiä. En oo kkm jälkeen saanu näin vahvaa viivaa kertaakaan ja kuitenkin vasta pp9. Pää on kipeä, mutta valvoin viime yönä ja itkin lähes papari tuntia, niin voi johtua ihan siitäkin. Hyvästelin etukäteen tämän siirron. Olin ihan varma, että huonosti käy ja kyllähän vieläkin ehtii käydä mitä vaan. Pelkään niin paljon pelkkää kiinnittymisyritystä. Se verinen loppu orastavalle onnistumiselle on musertava.
Täytyy vaan pysyä vahvana. Toivoa on.

Kärsivällisyyttä piinailijat!

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta, 1 kuukausi sitten katras.