Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Ilona
Osallistuja

Wega, toivottavasti tämä kerta onnistusi teillä! Itsellä ei ole kokemusta vuodosta pistelyjen aikaan, joten en yhtään osaa sanoa. Ja tämä on juuri se paikka, jossa voi kertoa omasta pahasta olosta ja suruista. Tännehän kirjoitellaan juuri niitä asioita jotka päässä pyörii hoitojen aikana, mitään kaunistelematta. Toivotaan parasta!

Hempula, ihanaa! Onnea paljon <3 nauttikaa, olette sen ansainneet!

Vohveliini, toivottavasti nippailut meinaa hyvää!

Katras, lupaavalta näyttää! Hyvinhän sä sokkona kirjoitat 😀 apua, puhelimella ku kirjoittaa, niin joudun koko ajan korjaamaan virheitäni. Liian isot sormet tai liian pienet ja lähekkäin olevat kirjaimet 😉

Ihana lukea täältä teidän vahvistuvista viivoista ja plussista. Itse en ole eläissäni saanut haamun haamua, te luotte muhun uskoa! Katras kerroit ystävästäsi, joka ei yhtään ymmärrä tilannettasi. Olen aika avoimesti lähipiirilleni kertonut meidän hoidoista ja yrityksestä. Usein huomaa, kenelle ei tarvitse asiaa ottaa enää puheeksi. Olen kyllä onnekseni saanut paljon tukea myös lapsellisilta ystäviltäni.

Juurikin tällä viikolla kerroin yhdelle ystävälle hoidoista, koska tiesin hänen kuulleen niistä jo muualta. Ajattelin sitten kertoa myös itse missä mennään. Ja sitten se taas alkoi: ”kerrotaan tuttujen tutuista jotka oli lopettaneet jo hoidot ja nyt heillä on 3 luomulasta. Ja se toinen pariskunta joka viimeisellä yrityksellä onnistui.” Tiedän kyllä että hyvää ne tarkoittavat, mutta olisivat hiljaa. Kyllähän minäkin olen jo jos jonkunlaista tarinaa kuullut. Mutta sitten tulee se: ”missä teilla on vika”. Voi helevetti! Se on jo henkilökohtaista! Mitä sillä on merkitystä??!! Mitä ihmiset sillä tiedolla tekevät? En voi käsittää. Yleensä kiertelen ja sanon vaan hyvin epämääräisesti, että molemmissa. Yhteinen asia tämä on, on se ”vika” kummassa vaan. Anteeksi avautuminen, tuo asia vaan niin ottaa päähän, joka ikinen kerta.

Mukavaa alkavaa viikoa kaikille!