Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

Nimetön
Ei-aktiivinen

Hipsu, ihania ultrakuulumisia! <3 Kaikkea hyvää! Ja tosiaan, nauti olostasi.

Ihan mahtavaa Hempula!!! <3 <3 Ihanaa, kun on tullut onnistumisia. Toivotaan, että tää hyvä putki jatkuu meidän muidenkin osalta. Koita nauttia!

Toivotaan, että vohveliinin tuntemukset tietää tosiaan hyvää ja että siellä pikkunen kiinnittyy. 🙂

Voi Katras, et tiedä, miten iloiselle mielelle tulin tuosta viivan vahvistumisesta. Huikeeta! Nyt täällä ainakin kaikki peukut pystyssä, että te onnistutte. Mää en ollut edes huomannut noita sun muokkailuja.. 😀

Ilona, tuo on kyllä rasittavaa, mistä puhuit, että aina aletaan kertomaan niistä tuttujen tutuista ja tuhansista tapauksista, joissa onnistuminen on lopulta tullut. Saman olen kokenut. Jotenkin kai sen ymmärtää, että hyvää tarkoittavat, mutta eivät ehkä hoksaa sitä, että on meilläkin järki päässä ja yhtä lailla korvat auki, että ollaan kuultu niistä onnistumisista. Onhan niitä nähty nyt täälläkin. 🙂 Yrittävät varmasti vain tsempata, mutta itse ainakin kaipaisin enemmän vaan tukea siihen oman tämän hetkisen huonon olon parantamiseen. Ymmärrän kyllä, että toivoa on, mutta jotenkin se ei kuitenkaan riitä kirkastamaan omaa mieltä. Tuohon ”missä vika” juttuun en ole juurikaan saanut uteluita, mutta niille, joille oon ylipäätään kertonut, oon samalla myös sanonut, että molemmissa on vikaa. Tällä hetkellä enemmän kuitenkin minussa.

Ja Katras, tosi harmi tuo sinun ystäväsi, joka ei ehkä oikein toimi tilanteessa fiksusti. Tosi tympeä suhtautuminen, että kehottaa hakemaan tukea muualta eikä ymmärrä, että juuri sinä olet sitä pyytänyt. Mua kans tympii se ystävien ”tsemppiä”-asenne. Ei ne pelkät tsempit aina auta, ku tarvis jotenkin voimakkaammin sitä tukea. Ymmärrän toki, että ystävien, jotka eivät tätä ole kokeneet, on tosi vaikea samaistua ja eiväthän he voi ymmärtää, miten pitäisi toimia, mitä saa sanoa ja mitä ei. Mutta silti itsekin olen pettynyt osaan ystävistäni tähän asiaan liittyen. Erityisesti kun olen kertoessani sanonut, että asiasta saa (ja pitää!) kysyä multa.. Siis että miten voin, missä vaiheessa hoidot jne. Mutta on ihmisiä, jotka sen jälkeen eivät ole kommentoineet asiaa yhtään mitenkään. Ehkä he kokevat asian puheeksiottamisen vaikeana, mutta kun minä juuri varta vasten olen sitä pyytänyt. 🙁

”Hieman” sekavaa tekstiä, mutta pitää jotenkin koittaa selittää tätä fiilistä. Lohduttavaa kuulla, että en ole ainut, joka pahoittaa mielensä ystävien toiminnasta. Te ootte kyllä niin korvaamaton tuki tässä. 🙂 Nimenomaan niinku Katras sanoit, lohduttavaa tietää, ettei itse ole yksin näiden ajatusten kanssa eikä seonnut. 😀

Kiitos upeat naiset ja kivaa viikkoa!