Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF ICSI PAS 2014 Vastaa aiheeseen: IVF ICSI PAS 2014

katras
Osallistuja

Mo!

Tervetuloa Niiskuneiti ja Parisienne meidän joukkoon! Niiskuneiti, onnea tulevaan pas siirtoon ja toivotaan, että tämä teidän ainoa pakkasalkio haluaisi tarrata kiinni! Onnea matkaan ja toivotaan, että piinailemaan pääsette!

Parisienne, täällä jos jossakin on paikka ja lupa, missä saa vuodattaa! Nimenomaan me jokainen ollaan täällä kertomassa kokemuksia ja tuntemuksia juuri itseämme ja toisiamme varten. Saa ja pitää purkautua. Harvalla meistä on läheistä ystävää juuri samassa elämäntilanteessa, ja vain sellainen ihminen aidosti näihin asioihin pystyy samaistumaan. Yksin tätä ei jaksa kukaan ja en kyllä suosittele edes yrittämäänkään. Miehet jaksaa ja pystyy tukemaan tiettyyn rajaan saakka, mutta suotaneen heille se ajatusmaailmallinen ero, etteivät he kykene ymmärtämään hoitojen aiheuttamaa syvintä tunneskaalaa. Joten rohkeasti tule kertomaan tuntemuksia tänne!

Vohveliini. Tayssi ei otata veritestiä. Menisin kyllä mielellään. Voi, kun sulla lupaavia tuntemuksia. Tuo pp7 on aikaista testaukseen, mutta minä oon maailman viimeisin ihminen kehottaan ketään malttamaan. Toivotaan ja uskotaan, että sun sisällä koko ajan kehittyy uusi elämä! Omat fiilikset on niin hajanaiset ja ristiriitaiset. Välillä on vahvasti olo, että hyvin tämä jatkuu ja eiköhän tämä nyt tästä onnistuis ja seuraavassa hetkessä se joku tursas lonkeroineen roikkuu olkapäällä ja kuiskii pahoja. Ei ole mitään ilmeellisiä oireita. Vatsa turvoksissa ja rinnat vähä myös, sekä pää hetkittäin raskaan ja kipeän tuntoinen. Enemmän mulla oli mahakipuja ja kaikenmaailmam kouristuksia ensimmäisessä raskaudessa. Aina lohdutan itseäni, että sehän menikin kesken, mutta siihen sitä tuntemuksiaan alituiseen vertaa. Viime viikon palelin ku hullu, nyt viikonlopun aikana sekin hävisi ja tilalla ollu kuumuus pikemmin ku kylmyys. Menkkojen alkamispäivä virallisesti oli sunnuntai, mainitsin sen joskus aiemmin tuolla väärin, mutta ku aloin laskemaan viikkoja taaksepäin, niin su tuli 30pvää. Mun kiero 29 keskimäärin. Yllättävän vähän ollu menkjakipuja. Viimeksi tarkastelin koko ajan alkaako, kun olin niin kipeä. Nytkin välillä on kaikenmaailman tuntemuksia mahassa, mutta ei se varsinaista menkkakipua oo ku ihan pienin hetkin ja muuten vihloo tai tuikkii, pistää.

Torstaina ajattelin tehdä digin. Eilen illalla testasin ja tasavahvaa oikeastaan näytti apteekin tikku. Nyt ku on jo menkat 3pvää myöhässä, niin ei ressaa niin paljon ja maltan odottaa ylihuomiseen.

• Tätä vastausta muokkasi 6 vuotta sitten katras.